Després de fer el seguiment d'Antoni Bassas per diferents medis (diari, bloc, facebook, etc.), arribem a la conclusió que és un bon comunicador.
A continuació, el Prezi sobre el treball elaborat i el seguiment d'Antoni Bassas:
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bon comunicador. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bon comunicador. Mostrar tots els missatges
dissabte, 15 de desembre del 2012
El bon comunicador: Antoni Bassas
Etiquetes de comentaris:
Antoni Bassas,
Apunts classe,
Bon comunicador,
COED,
Comunicació audiovisual,
GTIC,
Mapa conceptual,
Prezi,
Vídeo
dissabte, 3 de novembre del 2012
El bon comunicador
Per arribar a saber quin és el perfil d'un bon/a comunicador/a, vam començar la classe de COED escollint cadascú algun personatge mediàtic que creguéssim que és un bon comunicador. A partir d'aquí vam anar dient el perquè i com a resultat d'aquest anàlisi ens va sortir una llista amb totes les qualitats que ha de tenir el bon comunicador.
Jo vaig escollir el Pep Guardiola, i com a qualitats vaig posar: molt respectuós, adequació de la llengua, contrast d'informació, seguretat, prudència, autocontrol i proper al públic.
Com a conclusió d'aquesta activitat vam observar:
- Les característiques més importants i bàsiques que es repeteixen en molts dels exemples treballats són la seguretat, la claredat, la proximitat, adequació de la llengua...
- Com a públic, destaquem característiques que no s'aprenen enlloc, és a dir que no hi ha cap tècnica per aprendre-ho. Formant una gran paradoxa, ja que gran part del saber parlar en públic és tècnica, però en canvi es dona una gran importància a fets que no estan basats en cap tècnica concreta.
- Segons el públic varia les característiques del bon comunicador, ja que depenent de la situació d'aquest orador, el públic demanarà un perfil diferent.
- Per tant, l'eficàcia del bon comunicador variarà, ja que dependrà molt de les característiques que tingui el públic (els gustos, la situació, l'edat...). La ciència de la comunicació per tant, no és exacta.
- Al s.XXI s'esta redefinint "el bon comunicador" com aquell comunicador que intervé en xarxes socials com el Facebook, el Twitter, a través d'un bloc... La importància de les xarxes socials cada vegada estan més presents.
També cal remarcar que en qüestions de comunicació els paràmetres "bé, malament, millor o pitjor", no són adequats. Sinó que es fa referència a graus.
Etiquetes de comentaris:
Activitats classe,
Apunts classe,
Bon comunicador,
COED
Subscriure's a:
Missatges (Atom)